niedziela, 19 sierpnia 2012

W walce z trądzikiem i rycerz w błękitnej zbroi... Czyli tonik Under Twenty Anti! Acne Intense - recenzja

     Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam coś skutecznego dla osób z tłustą, trądzikową cerą... Jest to intensywnie oczyszczający tonik Under Twenty Anti! Acne Intense produkcji Dr.Irena Eris.




Specyfiku tego używałam kilka lat temu i sama nie wiem dlaczego przestałam... Jednak na całe szczęście niedawno sobie o nim przypomniałam, kiedy to po wypróbowaniu antytrądzikowego kremu od Ziai (o którym recenzja TUTAJ) przeżyłam tragiczny atak pryszczy.

Jest to produkt mający za zadanie, jak sama nazwa mówi, intensywnie oczyszczać i normalizować naszą cerę. Producent zapewnia nam również zwężone pory i ograniczenie wydzielania sebum. I faktycznie większość tych obietnic jest zgodna z prawdą:)

Kosmetyk ten w przeciągu dwóch tygodni wyeliminował niemal wszystkie widoczne pryszcze. Naprawdę coś wspaniałego! Na dodatek podczas użytkowania faktycznie czuć, że oczyszcza i odświeża naszą cerę. Dodatkowo jeszcze ten przyjemny orzeźwiający zapach...

Kolejnym plusem produktu jest to, iż rzeczywiście zmniejsza rozszerzone pory. Nie robi tego perfekcyjnie, ale efekt jest zadowalający. Ale uwaga! Tonik działa w ten sposób tylko na pory jako-tako oczyszczone! Ja niestety jestem posiadaczką licznych wągrów na nosie i mój rycerz w błękitnej zbroi nie daje sobie z nimi rady... Chociaż na ten problem nigdy nic nie pomogło, więc nie jest to dla mnie jakiś ogromny minus ani zaskoczenie... Czy zmniejsza wydzielanie sebum? Tak, ale nie spodziewajcie się cudów. A co do wydajności, to nie jest ona może specjalnie zachwycająca, ale tragiczna również nie jest. Wydaje mi się, że słowo akceptowalna w tym przypadku będzie odpowiednie. Uwaga dla wrażliwców - produkt nie podrażnia oczu.

Moim zdaniem jeśli ktoś boryka się z problemem trądziku lub potrzebujecie porządnego oczyszczenie tonik Under Twenty jest dla Was:) Jeżeli macie jakieś spostrzeżenia na jego temat, bądź też inne uwagi dotyczące oczyszczania cery - zapraszam do dyskusji:)

Cena: 14zł
Pojemność: 200ml

Ocena: 8,5/10
Czy kupię ponownie: tak



1 komentarz:

  1. Uważam, że ten tonik jest świetny. Sama go stosuję od lat. Ale warto też przetestować krem i żel z peelingiem. Oba wygładzają skorę i udownie działają na trądzik. Plus żel SOS jest genialny, 1 dzien i pryszcz znika.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...