niedziela, 19 sierpnia 2012

Ochronny sztyft do ust NEUTROGENA, czyli mały nawilżający czarodziej:)

Kupiłam tą pomadkę kilka lat temu, zupełnie przez przypadek. I był to strzał w dziesiątkę! Od zawsze miałam problemy z suchymi, spierzchniętymi wargami. A już po pierwszym użyciu Neutrogeny stan moich ust znacznie się poprawił. Po pierwsze - natychmiastowe nawilżenie, po drugie - cudne wygładzenie.
Polecam szczególnie na zimę. W chłodne dni pomadka sprawdza się szczególnie świetnie, choć i latem warto mieć ją w torebce. Dodatkową zaletą tegoż kosmetyku jest filtr do wyboru: 4 SPF lub 20SPF (polecam ten wyższy).
Mała uwaga: sztyftu należy używać dosyć często. Na szczęście, mnie to nie przeszkadza =) 

Zalety:
+ natychmiastowe nawilżenie i wygładzenie ust
+ pomadka w wygodnej formie sztyftu
+ nie jest "klejąca"
+ przyjemny, delikatny zapach
+ bezbarwna
+ dobry filtr przeciwsłoneczny

Niektórym osobom minusem może wydać się cena. Jednak uwierzcie - 10-12zł za tak dobry kosmetyk to naprawdę małe pieniądze. Ja używam go od 3 lat i nadal działa=)

Cena: 11zł
Pojemność: 4,8g

Ocena: 8/10
Czy kupię ponownie: tak



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...