piątek, 24 sierpnia 2012

Na pomoc suchym dłoniom, czyli przegląd nawilżających kremów do rąk

Dziś mam coś ciekawego dla osób borykających się z problemem suchych dłoni... Wiem, iż wiele z nas ma ten kłopot i dlatego chciałabym polecić Wam kilka kremów nawilżających, na które warto zwrócić uwagę:)




1. ELDENA HANDCREME

Jest to krem dostępny w sieci sklepów Aldi. Jako jeden z niewielu kosmetyków całkiem dobrze radzi sobie z suchą skórą moich biednych dłoni... Aby pozostała ona w sobrym stanie należy stosować go 2 razy dziennie oraz, jak zwykle, po czynnościach typu zmywanie naczyń czy też pranie (oczywiście to wykonywane przez nasze pralki się nie liczy;)). Krem wchłania się stosunkowo szybko i nie pozostawia tłustej warstwy, jak bywa w wielu przypadkach. Dodatkowym plusem, na który warto zwrócić uwagę jest to, iż krem nie posiada w swoim składzie żadnych parabenów. Produkt zapakowany jest w wygodne i higieniczne opakowanie z pompką, dozującą tyle ile nam potrzeba.



Cena: 12zł
Pojemność: 50ml


2. AVON CARE GLICERINE HAND NAIL

Kolejnym, według mnie, klasykiem jeśli chodzi o nawilżanie dłoni jest krem Glicerine Hand Nail marki Avon, który można znaleźć w każdym katalogu, dosłownie za kilka złotych. Produkt natłuszcza i wygładza skórę na wiele godzin. Wchłania się trochę dłużej niż Eldena, ale za taką cenę i pojemność nie jest to wielka wada. Produkt ten stanowi również ulgę dla suchych stóp i spękanych pięt.
(Zdjęcie przedstawia opakowanie z edycji świątecznej)



Cena: 4-7zł (w zależności od katalogu)
Pojemność: 100ml


3. DR.JART ADVANCED HAND CREME

Ostatnim i najlepszym (no i oczywiście najdroższym) produktem wartym polecenia jest Advanced Hand Creme koreańskiej marki Dr.Jart z olejkiem z makadamii. Niestety z tego, co mi wiadomo nie jest on dostępny w polskich sklepach, więc pozostaje mi e-bay i polowanie na fajne aukcje, ponieważ w cenie regularnej jest on zdecydowanie za drogi. 10$ za 30ml to spora przesada, nie uważacie? A wracając do recenzji, kosmetyk ten jest naprawdę wspaniały. Pięknie i głęboko nawilża skórę dłoni, a dodatkowo wygładza i zmiękcza (również uszkodzone skórki wokół paznokci, które stają się praktycznie niezauważalne). Krem ma żółtawy kolor i dziwny chemiczno-cytrynowy zapach, który znika w kilka minut od aplikacji. Jest to zdecydowanie mój ulubiony i najskuteczniejszy produkt tego typu:)




Cena: 8-15$ (27-50zł)
Pojemność: 30ml


Mała rada dla zdesperowanych:
Jeśli potrzebujecie naprawdę porządnego nawilżenia nałóżcie na dłonie grubą warstwę kremu nawilżającego (najlepiej bez parabenów), a następnie:
a) foliowe lub gumowe rękawiczki i pozostawić na 1-2 godziny w ciągu dnia;
b) lub rękawiczki z materiału i pozostawić je na całą noc.
Gwarantuję, że pomoże:) Polecam robienie takiego zabiegu raz w tygodniu.

2 komentarze:

  1. Krem z Avonu lubię :)

    Zapraszam do mnie na "próbkowe rozdanie" :)

    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2012/08/probkowe-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygranej w rozdaniu!:)
    mam nadzieje że firma Moda totu odezwie się do Ciebie jak najszybciej:)
    Już im przekazałam Twój email!:*

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...