niedziela, 19 sierpnia 2012

Krem bb PALGANTONG One Touch BB Cream - krótka recenzja totalnego bubla...

Chciałabym zapoznać Was z kremem bb One Touch BB Cream koreańskiej marki PALGANTONG. Choć może nie zapoznać, a raczej przestrzec...




Zakupiłam go jakiś czas temu na Allegro za kilkanaście złotych. W zestawie znalazł się również puder z tej samej serii oraz uroczy różowy puszek i silikonowa kosmetyczka. Byłam bardzo ucieszona, kiedy wreszcie do mnie dotarł, ponieważ producent zapewniał, iż jest to cudowny kosmetyk do codziennej pielęgnacji cery młodej.

Niestety, zakup okazał się kompletną klapą oraz wyrzuceniem pieniędzy w błoto. I to dosłownie, bo krem ma naprawdę nieprzyjemną konsystencję. Kolejnym minusem jest całkowity brak krycia i dopasowywania się koloru do skóry, której nadaje szary odcień, przez co twarz wydaje się bardzo zmęczona. Jest on zwykłą, niezbyt ładnie pachnącą mazią, którą nakłada się na twarz.

Również puder zamieszczony w zestawie do niczego się nie przydał, a jedynym plusem jest ładne opakowanie. Nie polecam.

Cena: 20zł
Pojemność: 15g

Ocena: 2/10 (za ładne opakowanie)
Czy kupię ponownie: nie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...