niedziela, 19 sierpnia 2012

Krem antytrądzikowy, którego należy się wystrzegać [ZIAJA krem redukujący trądzik]


Jakiś czas temu, dzięki uprzejmości firmy Ziaja, otrzymałam do przetestowania kilka próbek kosmetyków. W zestawie tym znalazł się ZIAJA MED Krem Redukujący Trądzik - Kuracja Antybakteryjna (linia zielona). Jak sama nazwa mówi jest to produkt przeciwtrądzikowy.

Z wielką chęcią zabrałam się za testowanie... Jednak niestety po niecałych dwóch tygodniach musiałam przerwać kurację, ponieważ produkt nie spełniał swojej podstawowej funkcji - nie usuwał trądziku, a wręcz przeciwnie - na mojej twarzy pojawiło się całe mnóstwo pryszczy, jak jeszcze nigdy dotąd. Moja twarz (a szczególnie czoło i policzki) wyglądała strasznie. Było to niecały miesiąc temu, a powstały trądzik zniknął tylko w niewielkim stopniu.

Warto zaznaczyć również obecność parabenów w kosmetyku, co z całą pewnością nie wpłynie dobrze na stan naszej skóry w przyszłości.

Jednak żeby nie było aż tak pesymistycznie, mogę powiedzieć, iż krem ten jest bardzo wydajny, ma miłą, delikatną konsystencję i przyjemnie pachnie.

Podsumowując, osobiście nie polecam tego kosmetyku (szczególnie osobom ze skłonnością do "zapychania"). Jeśli mimo to macie nadzieję, że Wam akurat pomoże, proponuję abyście (tak jak ja) napisali do firmy Ziaja o próbki. Formularz znajdziecie w zakładce "Darmowe Próbki":)

Ocena: 2/10
Czy kupię pełnowymiarowe opakowanie: nie(!)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...