niedziela, 19 sierpnia 2012

Dobry matująco-kryjący podkład? Tylko Revlon ColorStay!!!



Zachęcona wieloma pozytywnymi recenzjami na polskich i zagranicznych stronach, sięgnęłam po podkład Revlon ColorStay dla cery mieszanej lub tłustej (edycja bez SoftFlex). Kupiłam go przez internet za ok. 35zł (w drogerii cena wynosi 70-80zł), więc nie byłam pewna co do odcienia. Wybrałam kolor 180 Sand Beige, jednak teraz wiem, że lepszy byłby kolor 150, gdyż jest bardziej żółty i jaśniejszy.

Przechodząc do konkretnej recenzji, pierwsze co rzuca się na myśl to charakterystyczny zapach podobny do ajerkoniaku/adwokatu. Mnie on absolutnie nie przeszkadza, jest wręcz całkiem przyjemny. Niektórzy mogą mieć problem z brakiem dozownika (podkład wylewa się po prostu z buteleczki), ale wystarczy trochę wprawy i gotowe:)

Pomimo tego, że produkt ten nie jest specjalnie gęsty, kryje znakomicie i długo się utrzymuje. Jednak jego najważniejszą cechą jest dobre matowienie. ColorStay daje nam efekt tak zwanego "płaskiego matu". W przypadku innych podkładów tego typu moja cera świeciła się po niecałej godzinie, lecz Revlon utrzymuje ją w całkiem dobrym stanie (przypruszony pudrem w kamieniu IsaDora Oil Control) przez około 4 godziny... Komuś może się to wydawać krótko, ale biorąc pod uwagę moją wybitnie tłustą strefę T, jest to wynik rekordowy.

Warto również wspomnieć o niespodziewanym działaniu przeciwtrądzikowym. Podczas dłuższego użytkowania podkładu, pryszcze na czole i policzkach stały się rzadsze i mniejsze (niemal niewidoczne). Byłam naprawdę zaskoczona!

Jeśli któraś z Was zdecyduje się zakupić ten kosmetyk, polecam nakładać go pędzelkiem, ponieważ wtedy makijaż wygląda o wiele bardziej naturalnie i lepiej wtapia się w cerę.

Uważam, że Revlon ColorStay for Combination/Oily Skin jest najlepszym podkładem do cery tłustej, z jakim kiedykolwiek się zetknęłam. Kontroluje wydzielanie sebum, kryje i w niektórych przypadkach (z tego, co słyszałam nie tylko w moim) działa lecząco i kojąco. Zdecydowanie polecam!

Cena: 35zł (Allegro), 80zł (drogeria)
Pojemność: 30ml

Ocena: 9/10
Czy kupię ponownie: tak




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...