niedziela, 19 sierpnia 2012

Estee Lauder Sumptuous Mascara, czyli efektowny tusz "na co dzień"




Z racji tego, iż jestem ogromną fanką testowania nowych kosmetyków, a szczególnie tuszy do rzęs, postanowiłam wypróbować tusz, który ostatnio poleciła mi moja znajoma, a mianowicie Estee Lauder Sumptuous Mascara. W drogerii produkt ten kosztuje około 140zł za 6ml, ja jednak zakupiłam tester na Allegro o pojemności 2,8ml za 10zł plus przesyłka, który posiada pełnowymiarową szczoteczkę. Dlatego też uważam, że lepszym rozwiązaniem jest zakup miniaturki.

Według producenta tusz Sumptuous zwiększa objętość, unosi i pogrubia rzęsy bez ich obciążania, co jest w większości prawdą. Kosmetyk zdecydowanie dodaje objętości, a oko staje się bardziej wyraziste. Dodatkowo przy odpowiedniej technice nakładania, którą można wypracować bardzo szybko, doskonale rozdziela i stylizuje nawet cienkie i delikatne rzęsy. Nie jestem pewna jak jest z unoszeniem bo zawsze używam zalotki:)

Osobiście mam wątpliwości co do kwestii pogrubiania. Ot, naturalny look, który z pewnością nie zadowoli pań liczących na efekt sztucznych rzęs. Jest to chyba jedyna wada produktu.

Warto zauważyć, iż Estee Lauder Sumptuous Mascara to kosmetyk naprawdę lekki i wydajny. Polecam go osobom szukającym tuszu, który podkreśli i nada spojrzeniu wyrazistości w naturalny sposób.

Cena: 140zł (opakowanie pełnowymiarowe), 10 (miniaturka na Allegro)
Pojemność: 6ml (opakowanie pełnowymiarowe), 2,8ml (miniaturka)

Ocena: 8/10
Czy kupię ponownie: tak (miniaturkę)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...