środa, 22 sierpnia 2012

Recenzja bazy HEAN + małe motylkowe ROZDANIE [ZAKOŃCZONE]

Witajcie kochane! W tej notce chciałabym Was zapoznać z moją ukochaną bazą makijażową Perfect Make Up Base polskiej marki Hean. Ale może na początek odrobina historii...

Kilka lat temu naczytałam się o cudownych właściwościach silikonowych baz, które nakładamy przed aplikacją makijażu, oraz które mają tenże make up utrwalać na długie, długie godziny...  Zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami ja (jak to ja) poleciałam prosto do drogerii i spośród wielu baz, które zaprezentowała mi bardzo niecierpliwa pani ekspedientka wybrałam właśnie Perfect Make Up Base. I była to naprawdę dobra decyzja!



Baza ta ma bardzo przyjemną kremowo-pudrową konsystencję, która tworzy na buzi delikatną satynową warstwę. Nie zrozumcie mnie źle, nie jest ona w żadnym wypadku rozświetlająca, a wręcz przeciwnie - pięknie i naturalnie matowa, nadająca cerze zdrowy wygląd. Kolejnym plusem jest dobre wygładzenie skóry. Przy średnim trądziku, rozszerzonych porach i workach pod oczami, po nałożeniu bazy oraz dalszego pełnego makijażu twarz zostaje ładnie "wy-photoshop-owana". Naprawdę polecam, zwłaszcza za taką cenę...



Cena: 22zł
Pojemność: 30ml

Ocena: 8/10
Czy kupię ponownie: tak

Plusy:
+ wygładza skórę
+ utrwala makijaż
+ matuje na kilka godzin (nie jest to może super wynik, ale mnie satysfakcjonuje)
+ przyjemna konsystencja
+ delikatny zapach

Minusy:
brak

Rada osobista: Pewnie większość z Was o tym wie, ale nie wszyscy więc... Po nałożeniu bazy należy odczekać 20-30 minut, aby miała czas się wchłonąć i utrwalić, następnie zabrać się za robienie make upu.


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


A teraz czas na obiecane rozdanie!

W czasie ostatniego maratonu po sklepach trafiłam do sklepu Centro., gdzie znalazłam długo poszukiwane piórkowe kolczyki w turkusowym kolorze... Byłam bardzo ucieszona i przy okazji pomyślałam, że mogę również kupić coś dla Was;) A co? Ano to:




Do wygrania są motylkowe kolczyki 3D z sieci Centro., do których dorzucam próbkę moich ukochanych perfum Herve Leger Femme. Mam nadzieją, że Wam się podobają;) Na zgłoszenie macie czas do niedzieli 2 września włącznie (do godziny 23:59), a wyniki ogłoszę w ciągu kilu dniu od zakończenia rozdania.

Aby wziąć udział w rozdaniu należy spełnić kilka warunków:

1. Być publicznym obserwatorem bloga
2. Polubić TheVanityLife na facebooku (KLIK)
3. Odpowiedzieć na pytanie "Jakie kolory dominują w Twojej szafie?". Nie musi być to strasznie długa opowieść... Wystarczy kilka słów, ponieważ będzie to dla mnie wiadomość orientacyjna;)
4. Umieścić pod tym postem komentarz wraz z nickiem pod jakim obserwujecie bloga, imieniem i pierwszą literą nazwiska pod jakimi lubicie TVL na Facebooku oraz odpowiedzią na pytanie.
5. Aby zdobyć dodatkowy los możecie umieścić wiadomość o tym rozdaniu wraz z linkiem i bannerem do niego na swoim blogu. Może być to obrazek z boku strony, notka lub chociażby wspomnienie w jakimś wpisie:)



Możecie wykorzystać poniższy formularz:
Obserwuję jako:
Lubię na FB jako:
Odpowiedź na pytanie:
Informacja na blogu: tak/nie (link)


_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


Regulamin:
1. Aby wziąć udział w konkursie musisz być pełnoletni/a lub mieć zgodę rodziców na podanie adresu do wysyłki.
2. Konkurs trwa od 22 sierpnia 2012 do 2 września 2012 (włącznie).
3. Zamieszczając komentarz autor przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 pozycja 883).
4. Zwycięzca zostanie wyłoniony metodą losowania.
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu kilku dni od zakończenia rozdania.
6. Sponsorem nagród jest blog The-Vanity-Life.blogspot.com
7. Koszt wysyłki pokrywam ja - frania.f. Wysyłam tylko na terenie Polski.
8. Zwycięzca jest zobowiązany podać adres wysyłki w ciągu 4 dni od ogłoszenia wyników (na maila frania.f.blox@gmail.com). Jeśli po tym czasie nadal nie otrzymam takiej wiadomości losowanie laureata zostanie powtórzone.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych.
10. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.
11. Konkurs nie odbędzie się jeśli nie zgłosi się co najmniej 15 uczestników.


A już niedługo kolejne, tym razem kosmetykowe i oczywiście większe rozdanie;)

25 komentarzy:

  1. Obserwuję jako kotka1412
    Lubie na FB jako: Weronika K.
    mail: juki5@wp.pl


    W mojej szafie dominują kolory wesołe i jasne. Nie noszę ciemnych rzeczy ponieważ one mnie przygnębiają i czuję się w nich źle. Gdy noszę ubrania w kolorach tęczy rozpiera mnie energia a kolory odzwierciedlają mój charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: dagmarka

    Lubię na FB jako: Dagmara M.

    Odpowiedź na pytanie: Nie mam swojego ulubionego koloru. Waham się między czarnym, czerwonym, różowym, granatowym niebieskim, itp.... Wiem za to jakich barw nikt u mnie w szafie znajdziesz. Nie lubię brązowego, zielonego, fioletowego i żółtego.

    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: agf
    Lubię na FB jako: Aleksandra F.
    Odpowiedź na pytanie: Obecnie najwięcej w niej fioletu i pomrańczu. Choć moje umiłowanie do kolorów nachodzi i zmienia sięfalami. Były już szarości, turkusy, granaty :)
    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: pati153
    Lubię na FB jako: Patrycja Zakrzewska
    Odpowiedź na pytanie:w mojej szafie jest mnostwo kolorkow ale przwazaja biel i turkus;) w takiej kompozycji zawsze czuje sie swiezo i letnio;P
    Informacja na blogu: tak na Facebooku https://www.facebook.com/photo.php?fbid=258253920944767&set=a.258253917611434.38639.252527748184051&type=1&theater w udostepnionych;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: sylviaaa100
    Lubię na FB jako: Sylwia Bomba
    Odpowiedź na pytanie: W mojej szafie nie brakuje żadnego koloru, gdyż lubię soczyste, neonowe, jak i pastelowe. Gdybym miała wymienić kilka najbardziej dominujących są to: fiolet, turkus, beż, czerwień.
    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako:bernadeta bomba
    Lubię na FB jako:Bernadeta Bomba
    Odpowiedź na pytanie: W mojej szafie dryfują wszystkie kolory i każdy z nich znajdzie w niej przystań. Obecnie kapitanem są modne pastele. Nie wyrzucam nigdy za burtę żadnego koloru i wszystkie lubię.
    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa R.
    Obserwuję jako: efta999
    Lubię na FB jako: Ewa Reszka
    Odpowiedź na pytanie:W mojej szafie można znaleźć każdy kolor. Od ciemnych po jasne. Oczywiście teraz kiedy jest lato moje stylizacje opierają sie na jasnych barwach. Kiedy pada deszcz wolę założyć coś ciemnego bo nie raz zostałam schlapana przez samochody :( dlatego uważam że w szafie każdy kolor znajdzie dla siebie miejsce :)
    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Patrycja Miczek

    Lubię na FB jako: Patrycja Miczek

    Informacja na blogu: TAK, Baner na pasku bocznym po prawej stronie, link:
    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    Odpowiedź na pytanie: W mojej szafie znajdują się różne kolory, ale chyba najbardziej dominują: czerń, czerwień i odcienie zielonego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: patka
    Lubię na FB jako: Patrycja L.
    Odpowiedź na pytanie:
    Moja szafa również jest "różnokolorowa". Do tej pory najwięcej było czerni, a teraz wzbogaciła się o szarości a także białe ubrania :)) I oczywiście wszystkie kolory tęczy podczas wakacji :)
    Informacja na blogu: tak/nie

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: CherryLandrynka
    Lubię na FB jako:Iza Z.
    Odpowiedź na pytanie:W mojej szafie dominują białe kolory. Jest ich najwięcej ponieważ uwielbiam jasne barwy, szczególnie latem.
    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: JoanneDevian
    Lubię na FB jako: Joanna P.
    Odpowiedź na pytanie:
    Kolorystyczna zawartość mojej szafy zmienia się w zależności od pory roku. Wiosną i latem są to żywe, neonowe kolory, natomiast jesienią i zimą - raczej biele, beże, szarości i czernie.
    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Jessie
    Lubię na FB jako: Justyna I.
    Odpowiedź na pytanie: Moja szafa jest bardzo kolorowa ;D Zazwyczaj kolory zmieniają się ze względu na porę roku, latem - żywe kolorowe, a zimą trochę więcej szarości, czerni, bieli ;)
    Informacja na blogu: tak (link)http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/03/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Camille
    Lubię na FB jako: Kamila K.
    Odpowiedź na pytanie: W mojej szafie można spotkać różne kolory, ale najliczniej występują ubrania w kolorze czarnym, chabrowym, fioletowym i karmelowym.
    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Dagmara Chabło
    Lubię na FB jako: Dagmara Ch.
    Odpowiedź na pytanie: W mojej szafie dominują kolory mało kolorowe. Można w niej znaleźć rzeczy czarne, szare, beżowe i białe. Nie znajdzie się w niej kolorów żółtych czy czerwonych, bo nie lubię siebie w kolorowych rzeczach :)
    Informacja na blogu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako : Andziaa00
    Lubię na fb jako : Angelika W.
    Odpowiedź : W mojej szafie dominują kolory beżowy,fioletowy i niebieski.Ogólnie są to jasne odcienie,ponieważ jestem z natury optymistką,czyli widzę świat i przyszłość w jasnych kolorach :)
    Informacja na blogu : tak - http://andzia84.pinger.pl/m/14366353/biore-udzial-w-rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Malina
    Lubię na FB jako: Kinga R.
    Odpowiedź na pytanie: Moja szafa jest kolorowa, nie ma dominującego koloru, ubieram się w zależności od humoru, więc nie może zabraknąć żadnego koloru ;)
    Informacja na blogu: www.malinkowe-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: kara14194
    Lubię na FB jako: Karolina G.
    Odpowiedź na pytanie:
    Uwielbiam kolorowe rzeczy i tylko takie kupuję. Dzięki nim czuję się lepiej.
    Informacja na blogu: tak. http://muzykakarolcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)
      Niestety Twoje zgłoszenie jest niepełne, ponieważ nie widzę Cię w obserwatorach:(
      Poza tym aby otrzymać dodatkowy los, w informacji musi znaleźć się również banner rozdania... Choć chciałabym to zaliczyć, muszę trzymać się regulaminu =(

      Usuń
  21. obserwuję jako:asiakali
    Lubię na FB jako:Joanna K.
    W mojej szafie dominuje czerwony a właściwe malinowy,jest też dużo bieli i czerni,niebieski i zielony też w mojej szafie mieszkają jedynie żółtego koloru unikam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Elżbieta Świtulska
    Lubię na Facebooku jako Elżbieta Ś.
    W mojej szafie dominuje biel i czerń, ale ponieważ kocham turkus (zresztą wszelakie odcienie niebieskiego) - mam wiele dodatków w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: koma7
    Lubię na FB jako: Katarzyna I.
    Odpowiedź na pytanie:
    Kolory tęczy tak dobrze mi znane,
    przez wszystkich bardzo uwielbiane.
    Róże, turkusy i inne kolory,
    koła, trójkąty przeróżne wzory.
    Jednak faworyt pierwszej klasy,
    to chyba ecru niczym niejedne tarasy.
    Ten kolor nieco od innych odstaje,
    i w mojej szafie na podium staje.
    Tak więc odpowiedź trochę chaotyczna,
    bo ciężko wybrać jednego kolorów mistrza.
    Informacja na blogu: nie

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako : r.helt
    lubię na FB jako: Krystyna Helt
    W mojej szafie dominuje czerń- to kolor który uwielbiam, po pierwsze wyszczuplza, zawsze jest na czasie i elegancki, ładnie wygląda przy moich blond włosach.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...