poniedziałek, 24 września 2012

Rozpoczynamy kurację z BIOVAX

Przy okazji dzisiejszego wypadu na miasto wstąpiłam na chwilkę do sklepu zielarsko-aptecznego w poszukiwaniu cudownego środka na wzmocnienie włosów. Pani ekspedientka na początku poleciła mi (podobno bardzo skuteczny) olejek do wcierania w skórę głowy z czarnej rzepy i innych leczniczych składników... Jednak niestety jako zabiegana studenka nie będę miała czasu na zabawę z wcieraniem i wybrałam produkt z drugiego miejsca, a mianowicie tabletki L'biotica Włosy & Paznokcie [Program Biovax Optimum 28]. opakowanie zawiera miesięczną kurację - 30 tabletek i kosztowało mnie ono ok. 29zł.



Oczywiście rzetelną recenzję będę mogła wydać dopiero za kilka miesięcy... Jednak już teraz zachęcam Was do stosowania podobnych odżywek, gdyż z doświadczenia sióstr, ciotek i kuzynek wiem, że po dłuższym, regularnym stosowaniu efekty widoczne są gołym okiem. Należy tylko sprecyzować na czym zależy nam najbardziej :) Odżywienie, pogrubienie, poprawa stanu skóry głowy???

Do kuracji Biovax otrzymałam gratis Odżywcze Serum do Paznokci, którego cena regularna wynosi 10zł. Mam nadzieję, że będzie to coś skutecznego. Trzymajcie kciuki :)



4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki :) i czekam na recenzję tej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również trzymam kciuki i czekam na efekty :) Także zaczęłam kuracje na włosy, ciekawa jestem rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie czekam na recenzje. W moim mieście niestety nie mam sklepików wszystko za zł ani centrum chińskiego :(

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...