środa, 12 września 2012

Czarodziejskie cienie do powiek na każdą okazję - HEAN Mega Colour Delta

Witajcie kochane! Na początku chciałabym Was serdecznue przeprosić za zniknięcie bez słowa na kilka ostatnich dni... Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć, iż ostatnia aktualizacja mojego kochanego Linuxa została nagle przerwana i musiałam oczyścić wszystkie dyski, na których miałam zapisanych kilka recenzji czekających na publikację. Szczęśliwie większość z nich zapamiętałam całkiem dobrze, więc nie ma tragedii ;)

A przechodząc do konkretów, w tej notce chciałabym zaprezentować Wam moje ukochane cienie do powiek marki HEAN (na której nigdy jeszcze się nie zawiodłam), z serii Mega Colour "Delta". Przedstawiona na zdjęciach paletka to nr.318 i zawiera ona w sobie 3 satynowe cienie w naturalnych barwach - złoty beż, kawa z mlekiem oraz złocisty brąz (są to nazwy wymyślone przeze mnie w celu zobrazowania jak te barwy są "odbierane" przez ludzkie oko), idealnie nadających się do codziennego makijażu, jak i na specjalne okazje. Dzieje się tak, ponieważ możemy do woli stopniować natężenie kolorów od delikatnych i stonowanych po wyraziste i intensywne.




Największym jednak plusem cieni HEAN, nie tylko serii Mega Colour, jest ich zaskakująca trwałość:) Żadnen z drogich, galeryjnych produktów nie jest w stanie z nimi konkurować, a różnica w cenie jest, rzecz jasna, ogromna. Makijaż utrzymuje się spokojnie cały dzień, kolor nie blaknie, ani nie rozmazuje się. Nakładanie tegoż kosmetyku to sama przyjemność, ze względu na jego delikatą, przyjemną konsystencję. Kolejna zaleta produktu to jego wydajność. Cienie te posiadam od dwóch miesięcy, a zużycie, jak widać na zdjęciu poniżej, jest naprawdę niewielkie.

Myślę, że jeśli szukacie dla siebie trwałych i dobrze napigmentowanych cieni do powiek, w ludzkiej cenie, cienie HEAN są dla Was idealnym rozwiązaniem. Naprawdę polecam!





Cena: 6-8zł
Pojemność: 6g

Ocena: 10/10
Czy kupię ponownie: tak

Plusy:
+ trwałość
+ mocne napigmentowanie
+ przyjemna konsystencja
+ cena

Minusy:
- nie wszędzie można je dostać (najlepiej zamawiać ze strony producenta lub szukać w małych sklepach kosmetycznych)

2 komentarze:

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...