wtorek, 18 września 2012

Paczuszki od pana listonosza...

Witajcie kochanie! Na początek chciałabym się z Wami podzielić nowościami, jakie przyniósł mi dzisiaj pan listonosz. Otóż przyszły do mnie cztery małe paczuszki z bardzo ciekawą zawartością... Znalazły się tam: listek (15 tabletek) suplementu diety Morwa Biała Plus od AvetPharama, miniaturaka mleczka do czyszczenia Cif o pojemności 25ml oraz niskokaloryczny napój energetyzujący w saszetce od Gamma Labs, który szedł do mnie dwa miesiące aż z USA. Jestem zadowolona, że wogóle dotarł :) Informacja jak zdobyć listek Morwy Białej Plus oraz mini produktu Cif (niestety nie jestem w stanie stwierdzić czy promocja nadal trwa) znajdziecie rzecz jasna w dziale "Darmowe Próbki i Gadżety".



Jednak najważniejszym przedmiotem spośród przesyłek okazał się zapowiadany wcześniej kosmetyk antytrądzikowy od NovaClear. Mnie dostał się punktowy preparat do osuszania zmian trądzikowych. Oczywiście, jak większość z Was, które załapały się do testowania otrzymałam produkt z datą ważności do listopada tego roku, ale na całe szczęście w związku z licznymi głosami niezadowolenia, marka NovaClear postanowiła, iż wyśle nam te kosmetyki ponownie, tym razem z dłuższą datą przydatności. Osobiście uważam to za bardzo profesjonalne podejście do problemu i mam cichą nadzieję na krem antytrądzikowy.



Już dzisiaj zaczynam testowanie nadesłanego kosmetyku i myślę, że za jakieś 2-3 tygodnie powinna pojawić się całkiem obszerna recenzja ;)

1 komentarz:

  1. Ja dostałam maseczkę :) bardzo profesjonalne podejście z ich strony

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...