piątek, 5 października 2012

Rival de Loop Kapsułki Nawilżające, czyli przyzwoite nawilżenie w dobrej cenie :)

Pomimo tego, iż borykam się z koszmarnie tłustą strefą T, pozostała część mojej twarzy cierpi na chroniczny brak nawilżenia, co jest przyczyną wielu kłopotów d dobraniem odpowiednich kosmetyków. W związku z tym postanowiłam poszukać jakiegoś intensywnie nawilązjącego produktu, który byłby w stanie mi pomóc.

Po wielu przemyśleniach, postanowiłam sięgnąć po kapsułki nawilżające firmy Rival de Loop, które można dostać w każdym Rossmanie. Producent obiecuje nam intensywne nawilżenie, wygładzenie oraz poprawę elastyczności skóry. Muszę przyznać, że nie są to tylko obietnice...

Tygodniowa kuracja znajduje się w 7 kapsułkach zawierających po 0.38ml niezbyt gęstego olejku o delikatnym, niemal nie wyczuwalnym zapachu. Mało? Wcale nie:) Mnie spokojnie wystarczało to na dokładne pokrycie twarzy i szyi, z zachaczeniem o dekold. Kosmetyk jest tłustawy i dość długo się wchłania (ok. 30 minut), dlatego nie radzę wskakiwać pod kołderkę zaraz po jego użyciu ;)

Efekt nawilżenia jest natychmiastowy, ale niestety niezbyt trwały... Aby utrzymać jego dobry stan należałoby stosować produkt cały czas, co dla niektórych może być uciążliwe, ponieważ nakładanie go pochłania trochę czasu. Po zastosowaniu tygodniowej kuracji efekt utrzymywał się na mojej buzi jeszcze przez kilka dni.

Byłoby grzechem nie napisać o tym jakie cuda wyprawiał ten kosmetyk z tłustymi partiami mojej skóry, na które również go stosowałam. Już po drugim dniu zauważyłam, że łojotok zmniejszył się do w miarę akceptowalnych rozmiarów. Miałam wrażenie, że dzięki tym kapsułkom moja strefa T była już tak mocno nawilżona, że sama nie potrzebowała produkować dodatkowo własnych "nawilżaczy".

Jeżeli szukacie produktu intensywnie nawilżającego to kapsułki Rival de Loop polecam z czystym sumieniem. Nawet jeśli nie macie cierpliwości do ciągłego wklepywania olejku, warto raz na jakiś czas potraktować swoją skórę takim nawilżaczem :)





Cena: 6-7zł
Pojemność: 7 x 0,38ml

Ocena: 7/10
Czy kupię ponownie: tak

Plusy:
- intensywne nawilżenie
- wygładzenie skóry
- zmniejszenie łojotoku
- wydajność

Minusy:
- długi czas wchłaniania
- czasochłonne nakładanie
- efekt nawilżenie nie utzymuje się zbyt długo po "odstawieniu"

2 komentarze:

  1. O to coś dla mnie. Bo ja lubię na noc wklepywać różne specyfiki i nie przeszkadza mi wtedy długi czas wchłaniania. Do marki nie jestem przekonana, ale spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...