niedziela, 2 grudnia 2012

Testowanie z BRATKIEM czas zacząć!

W wyniku współpracy z firmą farmaceutyczną AvetPharma otrzymałam do przetestowania suplement diety Bratek PLUS, mający za zadanie zapewnić naszej skórze zdrowy i gładki wygląd. Ja jako osoba z wieloma niedoskonałościami cery pokładam w tym specyfiku ogromne nadzieje.


Do testów przesłano mi 1,5 opakowania, czyli 75 tabletek, które stosuję od kilku dni. Dzienna zalecana dawka to 1-2 tabletki, dlatego też podczas pierwszego tygodnia postanowiłam stosować 2 tabletki na dzień, a następnie zmniejszyć dawkę do 1. Dziwna filozofia, wiem :)



Mam nadzieję, że wytrwam i Bratek pomoże mi pozbyć się choćby części moich skórnych problemów ;)

13 komentarzy:

  1. mnie tam bratek ani trochę nie pomógł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też go testuje i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owocnego testowania, Franiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę udanych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś mama mi to kupiła, jednak niestety nie używałam tego regularnie i tabletki odeszły w niepamięć :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że bratek, to jeden z najskuteczniejszych środków do walki o piękną cerę, więc życzę jak najlepszych efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. brałam kiedyś:) całkiem przyjemne efekty dał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już biorę ten bratek od 1,5 miesiąca i efekty są widoczne moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...