poniedziałek, 17 lutego 2014

Kuracja przeciw wypadaniu włosów od Cece Med - moje doświadczenia

Witajcie Kochani!
Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić kurację przeciw wypadaniu włosów, która towarzyszyła mi przez kilka ostatnich miesięcy. Cece Med Prevent jest jedną z serii produktów do włosów marki Cece of Sweden. Wśród kosmetyków, jakie wybrałam do przetestowania, znalazł się zestaw przeciw wypadaniu włosów, składający się z szamponu, odżywki i wcierki. Z uwagi na fakt, iż stosowałam je w tym samym czasie jako kompleksową kurację i recenzja będzie zbiorcza ;).


____________________________________________________


Opakowanie: Szampon zamknięty jest w wygodnej butelce o pojemności 300ml. Wyposażony jest on w wygodny dozownik, zamykany na 'klik', co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem.


Zapach/konsystencja: Zapach produktu jest delikatny i trudny do określenia, kosmetyczny. Konsystencja lekko gęsta, idealna do roztarcia w palcach i rozprowadzenia.


Działanie: Szampon dość dobrze się pieni, choć przy 'pierwszym myciu' trzeba użyć go trochę więcej. Dobrze oczyszcza skórę głowy i radzi sobie ze zmywaniem wszelkich olei. Nie zmienia tempa produkcji łoju. Minusem kosmetyku jest to, że niesamowicie plącze włosy i bez użycia dobrej odżywki rozczesanie ich to prawdziwa mordęga. Również fakt, iż pozostawia włosy szorstkie przemawia za użyciem jakiejś maski.



____________________________________________________


Opakowanie: Odżywka posiada takie samo opakowanie jak szampon. Jednak ze względu na swoją gęstość powinna być raczej zamknięta w słoiczku.

Zapach/konsystencja: Zapach bardzo podobny do szamponu, choć odrobinę mocniejszy. Nie utrzymuje się zbyt długo na włosach. Konsystencja jest dość gęsta, wygodna w rozprowadzaniu, choć utrudnia wydostanie kosmetyku z opakowania.


Działanie: Odżywka lekko zmiękcza i wygładza włosy oraz sprawia, że łatwiej je rozczesać. Trzymana dłuższy czas pod czepkiem i ręcznikiem daje zdecydowanie mocniejsze efekty.

Z racji tego, iż jestem posiadaczką długich włosów, zwykle używałam odżywki na sam skalp oraz część włosów jemu najbliższą, ponieważ zależało mi głównie na kuracji przeciw wypadaniu.



____________________________________________________


Opakowanie: Lotion zamknięty jest w małej buteleczce z precyzyjnym dozownikiem. Wygodniej jest go jednak nakładać/wcierać palcami, uprzednio je nią polewając. W ten sposób unikniemy marnowania produktu i zyskamy na wydajności :).


Zapach/konsystencja: Produkt jest bezzapachowy. Konsystencja typowo wodnista, co sprawia, że aplikacja nie jest zbyt prosta i trzeba się jej nauczyć.


Działanie: Kosmetyk wchłania się bardzo szybko. Nie powoduje reakcji uczuleniowej, nie wywołuje swędzenia.



_____________________________________________________________________
DZIAŁANIE PRZECIW WYPADANIU

~ Zestaw wystarczył mi na ponad dwa miesiące, przy częstotliwości stosowania co dwa-trzy dni.
~ Pierwsze efekty w postaci mniejszej ilości wyrwanych włosów na szczotce (i ogólnie w moim otoczeniu) pojawiły się po dwóch tygodniach regularnego stosowania. Nie była to spektakularna zmiana, ale coś się zaczęło dziać, a z czasem efekty były lepsze.
~ Po około miesiącu od rozpoczęcia kuracji, zauważyłam większą obecność tzw. baby hair, czyli nowo wyrastających włosów, które są na moje głowie do dziś i bardzo ładnie rosną, zagęszczając lekko fryzurę u nasady.
~ Niestety po 2 tygodniach ilość wypadających włosów wróciła do normy. Myślałam, że jest to sytuacja tymczasowa, lecz po upływie kolejnych 2-3 tygodni nic się nie zmieniło.
~ W tym momencie, na miesiąc po zakończeniu kuracji, widocznym jej efektem są wspomniane wcześniej baby hair, które nie są już takie 'baby' ;). Myślę, że ich cebulki, stymulowanie kuracją od samego początku wzrostu, są mocniejsze i lepiej zakorzenione. Rosną sobie bardzo ładnie i dają nadzieję, że w przyszłości zagęszczą mój lichy warkocz.


...

1 komentarz:

  1. Walka z wypadającymi włosami nie jest łatwa, widzę, że i ten kosmetyk nie jest idealny.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze ;)
Są one dla mnie wspaniałą motywacją i nagrodą za włożoną w TheVanityLife pracę... Mam nadzieję, że Was również ona satysfakcjonuje :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)
Paulina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...